دوست داشتنی های من
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم
سلام

تو این پستم میخوام درمورد چیزایی  بنویسم که دوسشون دارم....

درواقع میخوام از علایقم بگم....

از چیزایی که ازشون لذت میبرم....

خب شروع میکنیم....

۱.رشته داروسازی(رشته دانشگاهیم دیگه!)

۲.روانشناسی

۳.بادبادک باز(یه پست کامل درموردش توضیح دادم)

۴.به یاد این روزهای نیمه روشن(همین وبه خودمونه دیگه)

۵.هزار خورشید تابان(یکی دیگه از شاهکار های خالد حسینی نویسنده بابادک باز)

۶.انریکه (عاشق صدا و جذبه خاصشم)

۷.فروغ فرخزاد

۸.فریدون مشیری

۹.همشهری جوان(یه مجله اس....درمورد اینم قبلا توضیح دادم)

۱۰.روزگار شاهزاده(سریالی که از جم پخش میشد)

۱۱.دریا

۱۲.تانیا(کاکتوس خوشگلم)

۱۳.رمان خارجی

۱۴.سهراب سپهری

۱۵. بدلیجات

۱۶.داستان های کوتاه ایرانی(مثل داستان های پونه ابدالی)

۱۷. شعرهای خودم(شاید از نظر شما خوب نباشه....اما من عاشقشونم)

۱۸.عرفان نظر آهاری(بعدا چن تا از داستاناشو واستون مینویسم)

۱۹. خوابیدن(کلا به این خصو صیت معروفم"خوابالو")

۲۰.آقای سلامت(دبیر زبانمه...ایقده دوسش داررررررررم....مرد نازنینیه)

۲۱.کشور انگلیس(یکی از آرزوهای دست یافتی)

۲۲.تولدم

۲۳.اتاقم

۲۴.کلاس درسم(خیلی جیگره.کوچولو.صمیمی.گرم و....)

۲۵.خانم نظری(دبیر فیزیکم....خیلی خانم خوبیه)

خب تموم شد....

تو چن تاش باهم نقطه مشترک داریم؟؟؟؟؟؟

این روزاهم که فصل امتحاناته دیر به دیر آپ میکنم...

شما هم به نظر ندادن ادامه بدین....

هیچ مشکلی پیش نمیاد...

من واسه دلم مینویسم....

نظر نمیدین لابد خوشتون نیومده دیگه....

اشکال نداره....

به هم میرسیم.........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 358
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 358
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 1381
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1