خوشا پرنده که بی واژه شعر می گوید!
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم

 

 

سلام.

صبحتون شیرین و قشنگ!

 

 

بین این حرف ها که بسیارند

این همه واژه ، این همه جمله

بین این شعر های بی پایان

بین الهام های روحانی

من به دنبال ایده ای بودم

ایده ای سبز و تازه چون باران

من به دنبال منبع الهام

از فراسوی جنگل  کلمات

بال اوهام باز می کردم!

عاقبت هم کلام ریشه نکرد

عاقبت  ایده هم ترانه نشد!!

یادم آمد چرا ترانه نرست...

بذر الهام را ندارم من!

دانه های ترانه دست شماست،

می شود دانه را به من بدهی؟

 

چشمان تو عین الیقین من، قطعیت نگاه تو دین من است... !

 

 

نتم قطع بود. تاخیرم رو ببخشید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 477
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 477
بازدید ماه : 511
بازدید کل : 1500
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1