جهان پهلوان شدن! جهان پهلوان ماندن!
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم

 

سلام.

صبحتون باشکوه!

 

 

 

دیروز صبح توی تاکسی که بودم شنیدم امروز چهل وچندمین سال درگذشت جهان پهلوان تختیه!

برای ما که دوره ی تختی رو درک نکردیم شاید فقط خاطراتی باقی مونده که از این طرف و اون طرف

درباره ی این انسان حقیقی میشنویم!

اما برای ما هم تختی یه انسان والاست و قابل احترام! تا دنیا دنیاست اسمش رو بااحترام می بریم.

راستی یه نگاهی بندازیم به این چندسال اخیر! سیستم ورزش ما چند تا تختی تربیت کرد؟

من که سراغ ندارم. البته خیلیا خواستن خودشون رو بامنش نشون بدن ولی نشد.

می دونین چرا؟ تظاهر همیشه باعث رسواییه.

 همون کسی که بی اعتقاد از مقدسات مذهبی می گفت- اسمش رو نیارید لطفا که حساسیت

دارم و کهیرمی زنم!!! -  هم آخرش دوپینگی از کار در اومد... .

شاید هم گوشه کنار این خاک هنوز آدمای باصفا و خالص باشن ولی مطمئنم اگر هم باشن هیچوقت

اسم و نشونی ازشون به گوشمون نمی خوره. اینا توی این دوره محسود خاص و عامن و فکرنمی کنم

که توی زمونه ی ما بدون پاچه خواری اسمی بلند آوازه بشه!!

تختی رو دوست دارم، منشش رو، اخلاقش رو و از همه مهمتر مردم داریش رو تحسین می کنم.

تختی رو دوست دارم! تنها کسی که جهان پهلوان دلهای مردم باقی موند.

بهشت گوارای وجودت جهان پهلوان!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 297
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 297
بازدید ماه : 331
بازدید کل : 1320
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1