برای نخستین بار بی آنکه اشک بریزم گریه میکنم......
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم

          

گریه میکنم

برای نخستین بار بی آنکه اشک بریزم گریه میکنم

بی آنکه چشمانم خیس شده باشد

جالب نیست نه ...

چطور میتواند جالب باشد؟!!

وقتی حتی بغض نکرده ام

وهیچ تورم محسوسی هم گلوی مرا در هم نمی فشارد

سینه ام نمی سوزد

قلبم تیرنمیکشد

گفتم که خودم را گم کرده ام

این من نیستم که دراین اتاق

روی صندلی مشرف به پنجره نشسته ام

و دستهایم راروی شقیقه هایم می فشارم

واز دریچه ی غبار آلود زندگی

به آن سو سرک میکشم

وچیزی نمیبینم

به یقین من نیستم

من جای دیگری هستم

خوب نمیدانم کجا...

برای همین است که بدون فشار بغض

و بدون بارش اشک گریه میکنم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 507
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 507
بازدید ماه : 541
بازدید کل : 1530
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1