برای شما
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم
با من باش                                           با تو هستم

 

سلام

 

قابل توجه همه ی دوستان من 3 تاخط دارم که فقط از بچه های

 نت حسین جون شماره من رو داره نه کسی دیگه حتی شما.

 

به چه زبونی بگم که هیچکدوم از خط های من ایرانسل نیست.

 

تا ابد دوستتون  دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 1140
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1