سلام
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم

یه دوستی میگفت بعضی وقتها خدا به زور دعوتش میکنه به مراسمات مذهبی

برای منم زیاد اتفاق افتاده

ولی این سری فرق میکنه

من دعوت شدم

میدونید کجا

زیاد فکر نکنید خودم میگم

دارم میرم جنوب

 

مناطق جنگی

از سال ۸۵ شهدا با من قهر بودن دعوتم نمیکردن

ولی

تو این ماه مبارک طلبیدن

فردا دارم میرم

گفتم که بیخبر نرفته باشم

خوشحالم که دارم میرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 1094
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1