خیال
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم

بگذار خیال کنم که هنوزم دوستم داری بگذار خیال کنم که هنوزهم میپرستیم بگذار خیال کنم که هنوم عاشقم هستی بگذار شب ها با خیال و رویای تو چشمانم راببندم بگدار هرجا که هستم خیال کنم تودر کنارمی بپدار خیال کنم آغوشت هنوزم پناه پاه همیشگی من است بگذار خیال کنم هنوز هم قلب مرا نزد خودت نگه داشتی بگدار خیال کنم هنوز هم بدون من در خیابان های غریب راه نمی روی بگذار خیال کنم صبح ها که از خواب بیدار می شوم عکس تورا نطاره گر باشم و بگدار خیال کنم هنوز هم دوستم داری ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 420
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 420
بازدید ماه : 454
بازدید کل : 1443
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1