غربت
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم

مدام به تو می اندیشم وقتی به توفکر میکنم زندگی برایم بهتر وزیبا تر میشود دستت رامیبوسم وبا بوسه ای که بردست تو میزنم شکوفا میشوم آری فقط با تودر آسمان پیوند خواهم خورد وبا بوسه ای که بردستان تو بعد ازمدتها خواهم زد به شکوفایی دوباره ای خواه رسید دارم لحظه هارو میشمارم برای پیوند آسمانی با تو آخ چقدر دلم میخواهد باز چهره زیبای تورا ببینم وقتی درکنارتو ودر مقابل تو می ایستم  دیگر احساس غربت نخواهم کرد میگویند لذت بهشت در آن است که انجا کسی را داشته باشی من تورا دارم دربهشت ودرکنارتو بهترین لذت را خواهم برد نیمه شب است ومن آرزو ذاشتم سرم را روی شانه ات میگذاشتم وبه خواب فرو میرفتم ای کاش دستت روی صورت سوزانم بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 546
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 580
بازدید کل : 1569
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1