ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم

شب چو در بستم و مست از می نابش کردم

ماه اگر حلقه به در کوفت جوابش کردم


دیدی آن ترک ختا دشمن جان بود مرا

گرچه عمری به خطا دوست خطابش کردم


زندگی کردن من مردن تدریجی بود

هرچه جان کند تنم عمر حسابش کردم


دل که خونابه غم بود و جگر گوشه دهر

بر سر آتش جور تو کبابش  کردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 385
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 385
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 1408
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1