ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم
از صدای سوزش بادی در این ویرانه خانه

شب چراغ شعله سوزه شب شکن امشب نشد روشن

وای بر من

وای بر درد این زخم کهن

 

ترس من از پای کوبی براین آوار نیست

ترس من از ایل بی سالار نیست

ترس من از درخت بی ثمر بی بار نیست

 

من برای قاب عکس مانده تنها بر این دیوار می ترسم

من برای خنده ی خشکیده در ریشه

برای مرگ عشق و شورو اندیشه

"من برای خانه ی خالی زمادر"

من برای سایه ی سنگین شب بر در می ترسم

چاره ای باید برای دل سپردن

برای رفتن و اینجا نماندن

ولی افسوس ازاین راه بی عابر

برای ما نیست حتی یک مسافر

ولی افسوس از شمعی که آویزند در این راه

ولی افسوس از فانوس که باشد هم ره ما

امضا :یه تنها 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 416
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 416
بازدید ماه : 450
بازدید کل : 1439
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1