ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم
ساده می نویسم ٬

مثل سرود چشم هایم

مثل آهنگ صدایم

مثل شبنم٬ مثل آب

مثل نسیم ٬مثل باد.

 

می خواهم غم هایم را

به گنجشک ها بگویم

که آسمان را خبر کنم

رازهایم را به باغچه

که دل باغچه را بشکافم

که گل سرخ ها را عاشق کنم

دردهایم را به قلبم

که قلمم را بشویم

که دلم را زنگار نزند

که چهره اش زیبا شود

می خواهم خودم را بنویسم

مثل حس شرجی چشمهایم

مثل لیلای بارانی نگاهم

مثل خودم٬مثل دلم

که سهمش را از عشق

تقسیم می کند

که التهاب گل سرخ را ببیند

که تعبیر کند

خواب باغچه ی زیبا را

که ساده بنویسد مثل خودش

مثل خنده هایش

که غمگین است

مثل عطر خیس اشکهایش

مثل همه ی آینه ها

زلال و عاشق

مثل یاسمن،مثل برف

ساده مثل برگ کاغذی سفید

دیگر چیزی نپرسید...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 458
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 458
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 1481
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1