معرفی خدای من و توضیح مطالبی که نگاشته ام
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم

معرفی خدای من و توضیحی برای مطالبی که مینویسم

 

دوست صمیمی من ,هیچ موجودی نمیباشد بجز

اللهمن

 گر در این اشعار او را ظالم خوانده ام

 

هر زمان  در شعر خود او را زخود رنجانده ام

از بهر نفرت یا کینه نیست

مادرم نیز چون خدا بهر من چون نور دیده نیست

او  رفیق شادی واندوه من است

او چنین است نمی رنجد زمن, یار من است

مدح خدای واقعی, کار من است

آنچه من بر ورق میاورم بهر شماست, دادو فریاد من است

آنکه خوب و بد را بگوید بهتر است

چون خدای من ,از هر خدائی برتر است

خود مرا بر زمین آورده تا بر جاهلان ثابت کنم :

 

در خدا حتی یک خطا نیست

آنکه اعمالش خدائی نیست ,خدا نیست

آن خدائی که من از او صحبت کنم

تنها , با نام او , بر زمین رحمت کنم

رسوا کنم ظالمان نیک نام

یا آنکه میگوید خداست , اما بیمرام

در خدای من مرام و معرفت

خوش نمودن بنده ها را , در فقر و ذلت

ظلم نکردن حتی , با نام حکمت

زنده باد عاشق , و معشوق گفتن , با صداقت

حرف اول , و آخر است

او تمام بنده ها را یاور است

خدای من بی زبان نیست بر ظالمان او داور است

خشک و تر یکجا نمیسوزاند این خدا

جای دارد , تنها , در دلهای با صفا

او واقعا رحمن است و رحیم

در دنیای خدای من نمیباشد , هیچ شیطان رجیم

او نه مسلمان است , نه یهودی یا مسیحی

با همه دوست است و رفیق , به یک طریقی

وعده ی جنت ندارد این خدا

از مرگ و خود , نمیترساند تو را

زندگی با این خدا بسیار سهل است و آسان

هیچ قتلی صورت نمیابد , با نام قرآن

این خدای ناخدائیها نمیباشد . ناخداست  !!

کشتی خود را نمیراند , هر چه دارد , بهر شماست

 

در دروس این خدا , سیاست درس نیست

در زمینش , محدوده و مرز نیست

پول و ثروت معنا ندارد در حضور این خدا

در دروسش خوانده ام دروغ باعث ویرانی است

بی تبصره میباشد قانون خدا

به نام مصلحت مردم فریبی جرم است و بس

چون خدای من راست میگوید به هر کس

ما برای او نه فرزندیم نه مخلوق

مرحمت دارد بر عاشق و معشوق

گر بخواهم بگویم این خدا کیست

بهترین جمله همین است

در هیچ قومی خدا نیست

 


نگاشته شد به قلم هادی اسفندیاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 1051
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1