رویا
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم
دلم از چیزی گرفته که به درکش ناتوانم  

                                                                           

توی این پاییز رویا من ز غمهام نگرانم 

                                                                            

اخ کجایی که ببینی دل من یخ زد زسرما 

                                                                        

گرمای وجودی تو شعله ی گرمی برام   

                                                                             

وقتی دیشب توی رویام دستم و تو دستات دیدم نمی

خواستم 

                                                        

اما با طو فان عواطف یهویی از خواب پریدم   

                                                                    

تو کی هستی توی رویام که ازت عکسی ندارم  

                                                                    

اگه نیستی پس واسه چی من ز دوریت نگرانم    

                                                                 

قلب من همیشه پر عطر نفسات چشمای من میسوزه همه از داغ نگات 

                                          

وای که به هر کی گفتم جز تمسخر نشنیدم   

                                                                     

اما بازم توی رویام چشمای نازتو دیدم   

                                                               

مریم

                                                

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 1074
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1